26/12/17

Polonez Düşük Gramajlı Ürünle Büyüdü

İşlenmiş et ürünleri kategorisinde hizmet veren Polonez, düşük gramajlı ürünlerle büyüdü. Tüketicilerin düşük gramajlı ürünlere yoğun talebi olduğunu dile getiren Polonez Genel Müdürü Andaç Günsoy. "80-75 miligram arasında değişen, ürün çeşidine göre 10-14 dilim arası üretilen düşük gramajlı ürünler daha fazla tercih ediliyor" dedi. Günsoy, düşük gramajlı ürünleri tüketicilerin ürünü taze olarak tüketmek istediği, sandviç veya kahvaltılık hazırlamakta rahat olduğu için tercih ettiklerini belirtti. 2017'yi 200 milyon TL ciro ile kapatmak isteyen şirket, Katar ve Dubai başta olmak üzere Ortadoğu ülkelerine ve Kıbrıs'a ihracat gerçekleştiriyor.

Karkas et fiyatlarındaki yüzde 15'in üzerinde gerçekleşen artışın, tüketimi ve sektörün büyümesini sınırlandırdığını gözlemlediklerini söyleyen Günsoy, "Biz ilk 6 ayda kampanyalar ve satış aktivitelerimizle büyüdük. 400 kişiye istihdam sağlıyoruz. Yıllık 8 bin ton işleme kapasitemiz var. Yaklaşık 10 bin perakende satış noktasındayız. 70'den fazla ürün çeşidimiz bulunuyor" dedi. 2010 yılından bu yana sağlıklı beslenme alanında çalışmalar yaptıklarını belirten Günsoy, Ar-Ge merkezinde çalışmaların sürdüğünü söyledi. Şirketin, geçen yıl piyasaya sürdüğü yüzde 1 yağ oranlı 'Polonez Fit Yaşam' ürün grubu bulunuyor. Polonez, 2017 yılı başında da 'Polonez Glutensiz' ürünlerini tüketicilerle buluşturdu. Polonez Brasserie ve Polonez Grill konseptleriyle İstanbul'da 3 şube ile faaliyet gösterdiklerini söyleyen Günsoy, önümüzdeki yıl İstanbul’daki 3 AVM'de yeni restoranlar açmayı planladıklarını kaydetti. Günsoy, pazarla ilgili şunları söyledi: "Son dönemdeki birleşmelere ve satın almalara rağmen Türkiye'de pazarın yüzde 67'lik bölümü halen geleneksel perakendenin elinde bulunuyor. Toplam perakende yıllık ortalama yüzde 9 büyüyerek 2018'de 880 milyar TL'lik ciroya ulaşacak, organize perakendenin payı da giderek artacak." 

İlginizi çekebilecek diğer haberler

08/09/20

Polonez’den yeni üretim teknolojisine 3 Milyon Euro yatırım

Polonez, dilimleme ve paketleme entegre teknolojisine yatırım yaptı. Yeni ürünler, yeni paket dizaynları ve yeni logosuyla markayı gençleştirdi. 

24/05/18

Polonez’den Türkiye’de bir ilk: “Glutensiz Pastırma”

Gıda bilimi üzerine yaptığı çalışmalar ile şarküteri et ürünleri sektöründe birçok yeniliğe imza atan Polonez, şimdi de ilk kez “Glutensiz Pastırma”yı tüketicilerle buluşturuyor. Sırada, şarküteride inovasyonu kanıtlayacak pek çok yeni ürün daha var.

Sağlıklı Yaşamın İpuçları
Polonez Yaşam'da!